פרסום בפייסבוק עם ייחס אישי וליווי עד להצלחה.

אל תרימו ידיים! אני יודע שניסיתם לפרסם בפייסבוק פעם או שתיים, אבל אם תעשו זאת בצורה נכונה וחכמה, תצליחו לייצר שטף קבוע של פניות איכותיות לעסק שלכם. 

 

לפרסם יחד איתי זה אומר

פרסום בפייסבוק טל מזרחי - שיווק דיגיטלי

12 השאלות שכולם שואלים

1. מה היתרון המרכזי בפרסום בפייסבוק?

היתרון המרכזי בפרסום בפייסבוק היא היכולת להגיע לקהל יעד מדויק, המהווה קהל ממוקד ורלוונטי לשירותים והמוצרים שלכם.
פרסום בפייסבוק יציג את השירות שלך לקהל יעד ממוקד ורלוונטי על פי מספר פרמטרים: גיל, אזור מגורים, מגדר, תחומי עניין ועוד. 
לאחר שאמצא את הקהל שרלוונטי לעסק שלך – אציב לו מסרים פרסומיים נכונים. 

תשובה

2. לאילו עסקים מתאים לפרסם בפייסבוק?

פרסום בפייסבוק מתאים לעסקים שמוכרחים לייצר את הביקוש למוצר/שירות כדיי להגיע למכירה.

תשובה

3. למה לא לפרסם לבד?

שתי סיבות עיקריות: 

לקבל תמורה מקצועית וטובה יותר לכסף שלך: בצד כל פוסט בפייסבוק קיימת האפשרות ׳׳קדם את הפוסט׳׳ אפשרות זו תעביר אותך למערכת הפרסום למתחילים של פייסבוק, מערכת זו מוגבלת באפשרויות המתקדמות של פייסבוק ולכן התוצאות שניתן להשיג בעזרתה הן תמורה פחות טובה לכסף שכבר השקעת. 
בדכ׳ בעלי עסקים שמחליטים לפרסם לבד מאבדים כמה מאות שקלים על ניסוי ותהייה, תנו למקצוענים שעברו כמה קמפיינים בחייהם כדיי לעשות לכם את העבודה בזמן שאתם מטפלים במכירות ובניהול העסק. 

תנו למקצוענים לייצר את התוכן שלכם: הטעות הגדולה ביותר בפרסום בפייסבוק – לא להשקיע בתוכן הפרסומי. התוכן הוא הדבר הראשון שעוצר את הגולשים ולא כדאי להתפשר ברירת מחדל שלא תעשה את העבודה. תוכן טוב הוא פרסום טוב שמושך יותר לקוחות והופך את הפרסום שלך לאפקטיבי יותר. 

תשובה

4. תוך כמה זמן ׳׳רואים תוצאות׳׳? 

הקמת קמפיין בפייסבוק תיקח בין 4 ל7 ימים, פייסבוק תאשר את המודעה תוך 24 שעות והופה! אנחנו ON AIR! מרגע העליה לאוויר נתחיל לקבל פניות, מכירות, חשיפות ואת המטרות שהגדרנו כבר מאותו היום. 

תשובה

5. באיזה תקציב אפשר לפרסם בפייסבוק? 

קמפיין מקצועי משיג תוצאות גם בעזרת כמה שקלים ליום. 
לכל עסק מגיע לפרסם בצורה מקצועית בתקציב העומד לרשותו, לכן לא נגביל אותך במינימום תקציב, 
ונקים עבורך מודל צמיחה שמגדיל את התקציב בהתאם להחזר מול ההשקעה. כך נגדיל את היקף התוצאות באופן קבוע. 
רוב העסקים משקיעים סכום קטן כהתחלה ו׳׳בדיקת השטח׳׳, עם הזמן הביטחון עולה ואיתו גם התקציב הפרסומי.

תשובה

6. קיימת התחייבות? האם אפשר לעצור מיד?

לא קיימת התחייבות, ניתן לעצור או להשהות את הפרסום בכל עת ולשלם רק על מה שבוצע בפועל. ניתן לשנות את התקציב החודשי בכל רגע נתון.

תשובה

7. האם אני צריך/ה אתר כדי לפרסם בגוגל?

כן, למעשה מודעת הגוגל שנפרסם בגוגל תוביל את הלקוחות ישירות לאתר שלך. 
חלק גדול מאוד בהצלחת הפרסום תהיה תלויה באתר האינטרנט של העסק. חשוב שאתר האינטרנט יהיה אינפורמטיבי, שיווקי, מסודר, מוכוון מטרה, ומניע לפעולה את הגולשים. 

הרבה עסקים מפרסמים את העסק שלהם בגוגל באלפי שקלים, אבל לא משקיעים באתר שלהם. זו טעות פטאלית, לפני שמפרסמים בגוגל חייבים לדאוג לאתר אינטרנט ששיווי שיעשה את העבודה ויניע את הגולשים לפעולה.

אני מפרסם בגוגל רק עסקים שבניתי להם את אתר האינטרנט בעצמי כי אני מאמין שאתר אינטרנט טוב הוא המפתח להצלחה בפרסום. 

תשובה

8. באיזה תקציב אפשר לפרסם בגוגל?

אין מספר כזה, אפשר לפרסם בגוגל בכל תקציב בהתאם לכמות התוצאות שמעוניינים לקבל, מכמה מאות שקלים ועד ועשרות ומאות אלפים. למעשה לכל תחום עסקי מתאימים תקציבים אחרים לפרסום. יש תחומים שהם זולים יותר לפרסום בגוגל ויש תחומים יקרים יותר. 

תשובה

9. האם אפשר לדעת כמה פניות קיבלתי החודש?

כן בהחלט, מערכת גוגל מספקת לנו תמונת מצב שוטפת שבה אפשר לראות בדיוק כמה פניות נכנסו, ונתונים נוספים שישקפו בדיוק את מצב הפרסום שלך.  

בנוסף, הנתונים יעזרו לנו להבין את מצב הפרסום, ויעזרו לנו לשפר ולמקד אותו. למעשה אפשר לדעת בדיוק כמה חשיפות קיבל הפרסום שלנו, כמה כסף עלה לנו כל קליק, מה אחוז הפניות מתוך כל הכניסות לאתר ועוד נתונים נוספים שאפשר להתעדכן בהם בכל רגע. 

תשובה

10. קיימת התחייבות? האם אפשר לעצור מיד?

לא קיימת התחייבות, לא מבחינת גוגל ולא מבחינתי כאיש שיווק. ניתן לעצור או להשהות את הפרסום בכל עת ולשלם רק על מה שבוצע בפועל, בנוסף ניתן לשנות את התקציב החודשי בכל רגע נתון.

תשובה

11. האם אפשר לדעת בדיוק כמה פניות קיבלתי החודש ונתונים נוספים? 

כן, פייסבוק מספקת נתונים מדויקים שניתן לצפות בהם בכל שלב: כמה פניות נכנסו עד כה? כמה כסף הוצא? כמה חשיפות קיבלה המודעה? ונתונים נוספים שנותנים נקודת מבט מלאה על מצב הקמפיין.

תשובה

12. מה ההבדל בין פוסט ׳׳רגיל׳׳ בפייסבוק לפרסום ממומן? 

ראו השוואה בטבלה:

פוסט רגיל – אורגני 

פרסום ממומן 

מקבל חשיפה של 5% מסך העוקבים של העמוד 

אנחנו בוחרים כמה חשיפה לקבל 

ברוב המקרים לא מגיע לקהל חדש – אלא אם כן מקבל המון מעורבות גולשים ושיתופים. 

חשיפה לקהל חדש 

אי אפשר למקד קהלים 

מיקוד ופילוח של קהל היעד לפי גיל, מגדר, אזור מגורים ותחומי עניין 

חינם 

מימון הפוסט בתשלום 

לא קיים מעבר לטופס ליצירת קשר 

קיים מעבר לטופס יצירת קשר להשארת פרטים 

תשובה

יש לכם שאלה? כתבו לי אותה כאן ואענה לכם: