פרסום ברשתות החברתיות

פרסום ברשתות החברתיות עם חשיבה יצירתית ששוברת את חוקי המשחק ויוצרת פרסום מבודל ומעניין כי ראבק אנחנו ב- 2021!

בקשה לי אליכם, אל תרימו ידיים משיווק ברשתות החברתיות, סביר שהמגע הראשוני שלכם  איתן לא היה כזה מוצלח, אבל אם נעשה את זה יחד בצורה יצירתית ומבודלת, נצליח לייצר שטף קבוע של פניות איכותיות לעסק שלכם, קדימה. לעבודה!

לפרסם יחד איתי זה אומר

מחקר! אסור להניח הנחות על סמך כלום. אז נרחרח מה כל המתחרים עושים, ואז נעשה הפוך מהם!

יצירת תוכן מעניין ורלוונטי שמצליח למשוך ולעניין לקוחות.

מודל צמיחת תקציב ביחס להחזר ההשקעה. בואו נגדל ביחד!

ללא התחייבויות וחוזים דרקוניים, חודש בחודשו.

מוזמנים לדבר איתי על השיווק שלכם:

12 השאלות שכולם שואלים

היתרון המרכזי בפרסום בפייסבוק ואינסטגרם הוא היכולת להגיע לקהל יעד מדויק, המהווה קהל ממוקד ורלוונטי לשירותים והמוצרים שלכם.
פרסום בפייסבוק/אינסטגרם יציג את השירות שלך לקהל יעד ממוקד ורלוונטי על פי מספר פרמטרים: גיל, אזור מגורים, מגדר, תחומי עניין ועוד. 
לאחר שאמצא את הקהל שרלוונטי לעסק שלך – אציב לו מסרים פרסומיים נכונים. 

פרסום בפייסבוק ואינסטגרם מתאים לעסקים שמוכרחים לייצר את הביקוש למוצר/שירות כדיי להגיע למכירה.

שתי סיבות עיקריות: 

לקבל תמורה מקצועית וטובה יותר לכסף שלך: בצד כל פוסט בפייסבוק/אינסטגרם קיימת האפשרות ׳׳קדם את הפוסט׳׳ אפשרות זו תעביר אותך למערכת הפרסום למתחילים של פייסבוק, מערכת זו מוגבלת באפשרויות המתקדמות של פייסבוק ולכן התוצאות שניתן להשיג בעזרתה הן תמורה פחות טובה לכסף שכבר השקעת. 
בדכ׳ בעלי עסקים שמחליטים לפרסם לבד מאבדים כמה מאות שקלים על ניסוי ותהייה, תנו למקצוענים שעברו כמה קמפיינים בחייהם כדיי לעשות לכם את העבודה בזמן שאתם מטפלים במכירות ובניהול העסק. 

תנו למקצוענים לייצר את התוכן שלכם: הטעות הגדולה ביותר בפרסום בפייסבוק/אינסטגרם – לא להשקיע בתוכן הפרסומי. התוכן הוא הדבר הראשון שעוצר את הגולשים ולא כדאי להתפשר ברירת מחדל שלא תעשה את העבודה. תוכן טוב הוא פרסום טוב שמושך יותר לקוחות והופך את הפרסום שלך לאפקטיבי יותר. 

הקמת קמפיין בפייסבוק/אינסטגרם תיקח בין 4 ל7 ימים, מערכת פייסבוק תאשר את המודעה תוך 24-48 שעות והופה! אנחנו ON AIR! מרגע העליה לאוויר נתחיל לקבל פניות, מכירות, חשיפות ואת המטרות שהגדרנו כבר מאותו היום. 

קמפיין מקצועי משיג תוצאות גם בעזרת כמה שקלים ליום. 
לכל עסק מגיע לפרסם בצורה מקצועית בתקציב העומד לרשותו, לכן לא נגביל אותך במינימום תקציב, 
ונקים עבורך מודל צמיחה שמגדיל את התקציב בהתאם להחזר מול ההשקעה. כך נגדיל את היקף התוצאות באופן קבוע. 
רוב העסקים משקיעים סכום קטן כהתחלה ו׳׳בדיקת השטח׳׳, עם הזמן הביטחון עולה ואיתו גם התקציב הפרסומי.

לא קיימת התחייבות, ניתן לעצור או להשהות את הפרסום בכל עת ולשלם רק על מה שבוצע בפועל. ניתן לשנות את התקציב החודשי בכל רגע נתון.

בקצרה? לא. היום פייסבוק מאפשרת ללקוחות פוטנציאלים להשאיר את הפרטים שלהם בטופס פנימי בתוך פייסבוק/אינסטגרם ואין צורך להפנות את הגולש לכתובת אתר חיצונית. עם זאת, גישתי היא שלידים שמגיעים ללא אינטראקציה רבה עם העסק שלכם יהיו לידים קרים. לכן אני ממליץ להפנות את הגולש מקמפיין הפייסבוק/אינסטגרם שלכם אל האתר שלכם, כדי שיכיר אתכם, יתרשם, ויפתח כלפיכם רושם חיובי, ואז מטבע הדברים כשאותו גולש ישאיר פרטים, הוא יהיה ליד חם בהרבה.

אין מספר כזה, אפשר לפרסם ברשתות החברתיות בכל תקציב בהתאם לכמות התוצאות שמעוניינים לקבל, מכמה מאות שקלים ועד ועשרות ומאות אלפים. למעשה לכל תחום עסקי מתאימים תקציבים אחרים לפרסום. יש תחומים שהם זולים יותר לפרסום ויש תחומים יקרים יותר. 

כן בהחלט, מערכת פייסבוק (ששולטת גם על הפרסום באינסטגרם) מספקת לנו תמונת מצב שוטפת שבה אפשר לראות בדיוק כמה פניות נכנסו, ונתונים נוספים שישקפו בדיוק את מצב הפרסום שלך.  

בנוסף, הנתונים יעזרו לנו להבין את מצב הפרסום, ויעזרו לנו לשפר ולמקד אותו. למעשה אפשר לדעת בדיוק כמה חשיפות קיבל הפרסום שלנו, כמה כסף עלה לנו כל קליק, מה אחוז הפניות מתוך כל הכניסות לאתר ועוד נתונים נוספים שאפשר להתעדכן בהם בכל רגע. 

לא קיימת התחייבות, לא מבחינת פייסבוק/אינסטגרם ולא מבחינתי כאיש שיווק. ניתן לעצור או להשהות את הפרסום בכל עת ולשלם רק על מה שבוצע בפועל, בנוסף ניתן לשנות את התקציב החודשי בכל רגע נתון.

כן, פייסבוק ואינסטגרם מספקות לנו נתונים מדויקים שניתן לצפות בהם בכל שלב: כמה פניות נכנסו עד כה? כמה כסף הוצא? כמה חשיפות קיבלה המודעה? ונתונים נוספים שנותנים נקודת מבט מלאה על מצב הקמפיין.

ראו השוואה בטבלה:

פוסט רגיל – אורגני 

פרסום ממומן 

מקבל חשיפה של 5% מסך העוקבים של העמוד 

אנחנו בוחרים כמה חשיפה לקבל 

ברוב המקרים לא מגיע לקהל חדש – אלא אם כן מקבל המון מעורבות גולשים ושיתופים. 

חשיפה לקהל חדש 

אי אפשר למקד קהלים 

מיקוד ופילוח של קהל היעד לפי גיל, מגדר, אזור מגורים ותחומי עניין 

חינם 

מימון הפוסט בתשלום 

לא קיים מעבר לטופס ליצירת קשר 

קיים מעבר לטופס יצירת קשר להשארת פרטים