פרסום בגוגל
פרסום מדויק ללקוחות שמחפשים אותך בגוגל. הקמת קמפיינים מדויקים ומושקעים היטב, עם בקרה יום-יומית והיחס הכי אישי שיש.
3 סיבות לפרסם בעזרתי
דו׳׳ח תוצאות/הוצאות חודשי מפורט ושקוף.
ייחס אישי, הסברים בגובה העיניים.
ניהול כל השיווק שלך במקום אחד עם כלי שיווק נוספים.
אבל מי אתה . .. ...
אהלן! אני טל בן 24, בוגר המכללה לניו מדיה 2019, בעל הכשרת 620 שעות אקדמיות בשיווק, אבל תכלס, את רוב הידע המקצועי צברתי כעצמי בשטח. היום אני מביא איתי לכל עסק קטן עד גדול את כלי השיווק המקצועים ביותר, מבניית אתרי אינטרנט ועד יעוץ שיווקי, המטרה העיקרית שלי היא להנגיש שירותי שיווק ברמה גבוה לכולם. לאודות המלאים לחצו כאן.
דו׳׳ח תוצאות/הוצאות חודשי מפורט ושקוף
דו׳׳ח מפורט וקל להבנה של כל הנתונים החשובים מהפרסום שלך: כמה אנשים נכנסו לאתר שלך החודש? כמה פניות ושיחות טלפון קיבלת? כמה כסף הפרסום שלך הוציא והכניס בשורה התחתונה? ונתונים נוספים שישקפו לך במסודר את תמונת המצב של הפרסום שלך.
ייחס אישי, הסברים בגובה העיניים
אני מלווה עסקים שחוששים משיווק באינטרנט מהצעדים הראשונים ועד להשגת תוצאות. אני מסביר לכם צעד-צעד בתהליך עם הרבה סבלנות כדי לשמור על מעורבות ושקיפות.
ניהול כל השיווק שלך במקום אחד
בעלי עסקים קטנים עד גדולים הם לא מנהלי שיווק, הם לא צריכים לנהל את השיווק שלהם בעצמם בין הפלטפורמות השונות ובטח שלא לקבל החלטות שיווקיות, ולכן חברים אני מציע לכם ניהול מלא של כל הפעילות השיווקית שלכם עד אחרון המשימות, ככה שסוף סוף יהיה לכם זמן להתעסק רק בעסק שלכם, והפלוס הגדול באמת כאן הוא לקבל ניהול שיווקי איכותי שיגדיל את תוצאות השיווק שלכם.
מרגישים שאנחנו צריכים לדבר? צרו איתי קשר
11 השאלות שכולם שואלים
פרסום בגוגל נקרא גם ׳׳פרסום ממומן׳׳, ׳׳פרסום בתשלום׳׳ כי אנחנו משלמים עליו כסף. פרסום בגוגל זו דרך טובה לפרסם את העסק שלך ולהגיע ללקוחות, מערכת הפרסום של גוגל מתאימה לעסקים גדולים וקטנים כאחד.
אם אתם מחפשים בגוגל ביטוי מסוים, 4 התוצאות הראשונות שיוצגו לך יהיו מודעות פרסומיות.
אתחיל מהסוף: הלקוח הפוטנציאלי מחפש בגוגל ביטוי שקשור לעסק שלכם, לוחץ על מודעת הגוגל שלכם, ונכנס לאתר שלכם. כשהלקוח הפוטנציאלי נמצא באתר שלכם הוא מעיין בו ומחליט אם כדאי לו ליצור אתכם קשר (במילים אחרות – הצלחנו לשכנע אותו או שלא) ומשם אתם ממשיכים עם הלקוח למסע המכירה וככה נרקמות להן עסקאות באינטרנט היום. כמה פשוט?
עכשיו נדבר קצת על איך עובדת מערכת הפרסום של גוגל:
שיטת התשלום היא ״תשלום עבור לחיצה״ או ״תשלום עבור קליק״: זאת אומרת שהתשלום מתבצע רק כאשר מתבצעת לחיצה על המודעה שלך.
אם ״הגולש״ נחשף למודעה שלך אך לא ביצע לחיצה: לא יתבצע חיוב.
כמו בכל מערכת פרסום, אנחנו קונים שטחי פרסום תמורת כסף. בגוגל אנחנו קונים ׳ביטויי חיפוש׳.
זאת אומרת שאם קניתי את הביטוי ׳׳וילונות לסלון׳׳, בכל פעם שמישהו יחפש ׳׳וילונות לסלון׳׳ תוצג המודעה שלי.
מחירי הקליקים משתנים בהתאם לכל תחום, יש תחומים שהתשלום לקליק הוא זול ונע בין 70אג׳ ל5₪, ויש תחומים שקליק יכול להגיע בהם גם ל- 30₪-40₪. גוגל מחשב את המחיר ע׳׳פ כמה פרמטרים שונים כמו מחיר השירות/מוצר, תחרותיות, עלות מול תועלת ועוד. קצת מסובך אבל חשוב לי שבתור בעלי עסק תבינו איך גוגל עובדת.
מבחינה טכנית הדבר אפשרי, אך מניסיון מדובר בשריפת מזומנים. קודם כל חשוב להבין שפרסום ממומן הוא מקצוע. וכשמפרסמים את העסק בצורה לא מקצועית נוטים לפספס נקודות חשובות שבשורה התחתונה יפיקו תוצאות הרבה פחות טובות מהמודעות הפרסומיות שלכם.
עדיף להשקיע בתשלום לאיש מקצוע מאשר להפסיד את הכסף בפרסום שגוי. בקיצור, אני כאן בשבילך.
חד משמעית לא, גם עסקים קטנים ובינוניים יכולים לקבל לקוחות מגוגל בהתאם לתקציב שבחרו להשקיע.
גוגל תמיד תציג לגולשים תחלופה של המודעות הפרסומיות שלך ושל עסקים נוספים עד גמר התקציב שלהן, בין אם הוא תקציב נמוך ובין אם הוא תקציב גבוה.
כן, בגוגל ניתן למקד את המודעה לפי המיקום הגיאוגרפי שרלוונטי לעסק שלך, לפי שפות, גילאים, מגדרים, ואפילו תחומי עניין – כך ניתן להשיג את חתך הקהל המדויק לעסק שלך.
כן, למעשה מודעת הגוגל שנפרסם בגוגל תוביל את הלקוחות ישירות לאתר שלך.
חלק גדול מאוד בהצלחת הפרסום תהיה תלויה באתר האינטרנט של העסק. חשוב שאתר האינטרנט יהיה אינפורמטיבי, שיווקי, מסודר, מוכוון מטרה, ומניע לפעולה את הגולשים.
הרבה עסקים מפרסמים את העסק שלהם בגוגל באלפי שקלים, אבל לא משקיעים באתר שלהם. זו טעות פטאלית, לפני שמפרסמים בגוגל חייבים לדאוג לאתר אינטרנט ששיווי שיעשה את העבודה ויניע את הגולשים לפעולה.
אני מפרסם בגוגל רק עסקים שבניתי להם את אתר האינטרנט בעצמי כי אני מאמין שאתר אינטרנט טוב הוא המפתח להצלחה בפרסום.
אין מספר כזה, אפשר לפרסם בגוגל בכל תקציב בהתאם לכמות התוצאות שמעוניינים לקבל, מכמה מאות שקלים ועד ועשרות ומאות אלפים. למעשה לכל תחום עסקי מתאימים תקציבים אחרים לפרסום. יש תחומים שהם זולים יותר לפרסום בגוגל ויש תחומים יקרים יותר.
כן בהחלט, מערכת גוגל מספקת לנו תמונת מצב שוטפת שבה אפשר לראות בדיוק כמה פניות נכנסו, ונתונים נוספים שישקפו בדיוק את מצב הפרסום שלך.
בנוסף, הנתונים יעזרו לנו להבין את מצב הפרסום, ויעזרו לנו לשפר ולמקד אותו. למעשה אפשר לדעת בדיוק כמה חשיפות קיבל הפרסום שלנו, כמה כסף עלה לנו כל קליק, מה אחוז הפניות מתוך כל הכניסות לאתר ועוד נתונים נוספים שאפשר להתעדכן בהם בכל רגע.
לא קיימת התחייבות, לא מבחינת גוגל ולא מבחינתי כאיש שיווק. ניתן לעצור או להשהות את הפרסום בכל עת ולשלם רק על מה שבוצע בפועל, בנוסף ניתן לשנות את התקציב החודשי בכל רגע נתון.
לא, גוגל כמעט תמיד תנצל את כל מכסת התקציב החודשי שהקצנו למערכת, אך לעולם לא תחרוג מתקרת התקציב החודשי שלך.