פרסום בגוגל,

פרסום מדויק ללקוחות
שמחפשים אותך בגוגל.

עם דו׳׳ח תוצאות/הוצאות חודשי וליווי אישי עד לתוצאות.

נעים להכיר, שמי טל מזרחי

אני נותן שירותי שיווק לעסקים ביחס אישי, שקיפות מלאה ומקצועיות.

יתרונות

דו׳׳ח תוצאות/הוצאות חודשי מפורט ושקוף

דו׳׳ח מפורט וקל להבנה של כל הנתונים החשובים מהפרסום שלך. כמה אנשים נכנסו לאתר שלך החודש? כמה פניות ושיחות טלפון קיבלת? כמה כסף הפרסום שלך הכניס בשורה התחתונה? כמה כסף הוצאת? ונתונים נוספים שישקפו לך במסודר את תמונת המצב של הפרסום שלך. 

ייחס אישי, הסברים בגובה העיניים

אני מלווה עסקים שחוששים משיווק באינטרנט מהצעדים הראשונים ועד להשגת תוצאות. אני מסביר צעד-צעד בתהליך עם הרבה סבלנות, ועונה לכם על כל השאלות כדי לשמור על מעורבות ושקיפות.

ניהול כל השיווק שלך תחת מטרייה אחת

בעל עסק הוא לא מנהל שיווק ולא צריך לנהל את השיווק שלו בין הספקים והפלטפורמות השונות, אני מציע לך ניהול מלא של כל הפעילות השיווקית שלך עד אחרון המשימות: החל מבניית האתר שלך, מיתוג העסק, והפרסום שלכם באינטרנט. כך תקבל ניהול איכותי ומנוסה, ותפחית מעצמך עשרות משימות בחודש.

מרגישים שאנחנו צריכים לדבר? צרו איתי קשר

11 השאלות שכולם שואלים

1. מה זה פרסום בגוגל? האם הוא מתאים לי?

פרסום בגוגל נקרא גם ׳׳פרסום ממומן׳׳, ׳׳פרסום בתשלום׳׳ כי אנחנו משלמים עליו כסף. פרסום בגוגל זו דרך טובה לפרסם את העסק שלך ולהגיע ללקוחות, מערכת הפרסום של גוגל מתאימה לעסקים גדולים וקטנים כאחד.
אם אתם מחפשים בגוגל ביטוי מסוים, 4 התוצאות הראשונות שיוצגו לך יהיו מודעות פרסומיות.

תשובה

2. איך זה עובד?

אתחיל מהסוף: הלקוח הפוטנציאלי מחפש בגוגל ביטוי שקשור לעסק שלכם, לוחץ על מודעת הגוגל שלכם, ונכנס לאתר שלכם. כשהלקוח הפוטנציאלי נמצא באתר שלכם הוא מעיין בו ומחליט אם כדאי לו ליצור אתכם קשר (במילים אחרות – הצלחנו לשכנע אותו או שלא) ומשם אתם ממשיכים עם הלקוח למסע המכירה וככה נרקמות להן עסקאות באינטרנט היום. כמה פשוט? 

עכשיו נדבר קצת על איך עובדת מערכת הפרסום של גוגל: 

שיטת התשלום היא ״תשלום עבור לחיצה״ או ״תשלום עבור קליק״: זאת אומרת שהתשלום מתבצע רק כאשר מתבצעת לחיצה על המודעה שלך.  
אם ״הגולש״ נחשף למודעה שלך אך לא ביצע לחיצה: לא יתבצע חיוב 

כמו בכל מערכת פרסום, אנחנו קונים שטחי פרסום תמורת כסף. בגוגל אנחנו קונים ׳ביטויי חיפוש׳. 

זאת אומרת שאם קניתי את הביטוי ׳׳וילונות לסלון׳׳, בכל פעם שמישהו יחפש ׳׳וילונות לסלון׳׳ תוצג המודעה שלי. 

תשובה

3. מה המחיר של כל קליק/לחיצה על המודעה?

מחירי הקליקים משתנים בהתאם לכל תחום, יש תחומים שהתשלום לקליק הוא זול ונע בין 70אג׳ ל5₪, ויש תחומים שקליק יכול להגיע בהם גם ל- 30₪-40₪. גוגל מחשב את המחיר ע׳׳פ כמה פרמטרים שונים כמו מחיר השירות/מוצר, תחרותיות, עלות מול תועלת ועוד. קצת מסובך אבל חשוב לי שבתור בעלי עסק תבינו איך גוגל עובדת. 

תשובה

4. האם אני יכול/ה לפרסם את העסק שלי לבד?

מבחינה טכנית הדבר אפשרי, אך מניסיון מדובר בשריפת מזומנים. קודם כל חשוב להבין שפרסום ממומן הוא מקצוע. וכשמפרסמים את העסק בצורה לא מקצועית נוטים לפספס נקודות חשובות שבשורה התחתונה יפיקו תוצאות הרבה פחות טובות מהמודעות הפרסומיות שלכם. 

עדיף להשקיע בתשלום לאיש מקצוע מאשר להפסיד את הכסף בפרסום שגוי. בקיצור, אני כאן בשבילך.

תשובה

5. האם רק עסקים גדולים או בעלי תקציב גדול יכולים לקבל לקוחות מגוגל?

חד משמעית לא, גם עסקים קטנים ובינוניים יכולים לקבל לקוחות מגוגל בהתאם לתקציב שבחרו להשקיע. 

 גוגל תמיד תציג לגולשים תחלופה של המודעות הפרסומיות שלך ושל עסקים נוספים עד גמר התקציב שלהן, בין אם הוא תקציב נמוך ובין אם הוא תקציב גבוה. 

תשובה

6. האם אפשר למקד את המודעה לפי אזור מגורים? שפה מסוימת? וכו׳

כן, בגוגל ניתן למקד את המודעה לפי המיקום הגיאוגרפי שרלוונטי לעסק שלך, לפי שפות, גילאים, מגדרים, ואפילו תחומי עניין – כך ניתן להשיג את חתך הקהל המדויק לעסק שלך.

תשובה

7. האם אני צריך/ה אתר כדי לפרסם בגוגל?

כן, למעשה מודעת הגוגל שנפרסם בגוגל תוביל את הלקוחות ישירות לאתר שלך. 
חלק גדול מאוד בהצלחת הפרסום תהיה תלויה באתר האינטרנט של העסק. חשוב שאתר האינטרנט יהיה אינפורמטיבי, שיווקי, מסודר, מוכוון מטרה, ומניע לפעולה את הגולשים. 

הרבה עסקים מפרסמים את העסק שלהם בגוגל באלפי שקלים, אבל לא משקיעים באתר שלהם. זו טעות פטאלית, לפני שמפרסמים בגוגל חייבים לדאוג לאתר אינטרנט ששיווי שיעשה את העבודה ויניע את הגולשים לפעולה.

אני מפרסם בגוגל רק עסקים שבניתי להם את אתר האינטרנט בעצמי כי אני מאמין שאתר אינטרנט טוב הוא המפתח להצלחה בפרסום. 

תשובה

8. באיזה תקציב אפשר לפרסם בגוגל?

אין מספר כזה, אפשר לפרסם בגוגל בכל תקציב בהתאם לכמות התוצאות שמעוניינים לקבל, מכמה מאות שקלים ועד ועשרות ומאות אלפים. למעשה לכל תחום עסקי מתאימים תקציבים אחרים לפרסום. יש תחומים שהם זולים יותר לפרסום בגוגל ויש תחומים יקרים יותר. 

תשובה

9. האם אפשר לדעת כמה פניות קיבלתי החודש?

כן בהחלט, מערכת גוגל מספקת לנו תמונת מצב שוטפת שבה אפשר לראות בדיוק כמה פניות נכנסו, ונתונים נוספים שישקפו בדיוק את מצב הפרסום שלך.  

בנוסף, הנתונים יעזרו לנו להבין את מצב הפרסום, ויעזרו לנו לשפר ולמקד אותו. למעשה אפשר לדעת בדיוק כמה חשיפות קיבל הפרסום שלנו, כמה כסף עלה לנו כל קליק, מה אחוז הפניות מתוך כל הכניסות לאתר ועוד נתונים נוספים שאפשר להתעדכן בהם בכל רגע. 

תשובה

10. קיימת התחייבות? האם אפשר לעצור מיד?

לא קיימת התחייבות, לא מבחינת גוגל ולא מבחינתי כאיש שיווק. ניתן לעצור או להשהות את הפרסום בכל עת ולשלם רק על מה שבוצע בפועל, בנוסף ניתן לשנות את התקציב החודשי בכל רגע נתון.

תשובה

11. האם גוגל יכולה לעבור את תקרת תקציב הפרסום שהגדרנו למערכת?

לא, גוגל כמעט תמיד תנצל את כל מכסת התקציב החודשי שהקצנו למערכת, אך לעולם לא תחרוג מתקרת התקציב החודשי שלך.

תשובה

יש לכם שאלה? כתבו לי אותה כאן ואענה לכם: