סוכנות רשמית לפרסום ב בשיטת MiniMax
סוכנות רשמית
לפרסום ב
בשיטת MiniMax
שיטה יחודית לפרסום בגוגל שחיה בעולם משלה. שמשנה את חוקי המשחק. בסטנדרטי פרסום מחמירים. שלקחה את זה צעד אחד קדימה. שמאפשרת לכם לפרסם במינימום סיכון. עם מינימום הוצאות ראשוניות עד להוכחת תוצאות. עם מינימום סיכון כלכלי בעזרת גידור 41 ימי מבחן. עם מקסימום בקרות חשבון יומיות תחת פרוטוקול. עם מקסימום סינון ובחירת העסקים המתאימים ביותר. עם מקסימום ניצול של תקציב הפרסום שלכם. עם מדידת החזר ההשקעה במדויק. עם מינימום הוצאות בדרך לתוצאות.
שיטה יחודית לפרסום בגוגל שחיה בעולם משלה. שמשנה את חוקי המשחק. בסטנדרטי פרסום מחמירים. שלקחה את זה צעד אחד קדימה. שמאפשרת לכם לפרסם במינימום סיכון. עם מינימום הוצאות ראשוניות לתוצאות. עם מינימום סיכון כלכלי בעזרת גידור. עם בקרות חשבון יומיות תחת פרוטוקול. עם בחירת העסקים המתאימים בלבד. עם מקסימום ניצול של תקציב הפרסום. עם מדידת החזר ההשקעה במדויק. עם מינימום הוצאות בדרך לתוצאות.
הכירו את 5 עקרונות שיטת MiniMax.
הסטנדט המחמיר ביותר לפרסום בגוגל.
הכירו את 5 עקרונות
שיטת MiniMax
סינון והתקדמות רק עם העסקים בעלי ההתאמה הגבוה ביותר לפרסום בגוגל: בעזרת "דו''ח הערכה רחבה" הכולל 25 פרמטרים.
שיטת מינימקס רוצה להבטיח מינימום סיכונים כלכליים, לכן – אנחנו מסננים ובוחרים רק את העסקים המתאימים ביותר ובעלי הפוטציאל הגבוה ביותר להצלחה בגוגל – ע"פ בחינה של 25 פרמטרים.
דו"ח הערכה רחבה הוא כלי שפיתחנו, המשמש אותנו כדיי לבצע ניתוח מקיף שנועד להעריך את רמת ההתאמה של כל עסק לפרסום בגוגל, על פי 25 קריטריונים מחמירים ושיטתיים שפותחו במהלך ניסיוננו בפרסום בגוגל בעשרות תחומים כמו תעשייה, דיזיין, רכב, ועוד. על מנת לזהות את העסקים עם הסיכוי הטוב ביותר להצליח בפרסום בגוגל.
לאחר דו"ח הערכה רחבה מקבלים ציון נכשל או עובר, שנקבע ע"פ עמידה ברוב הפרטמרים בדו"ח.
אם עברתם אותו בהצלחה – אפשר להמשיך בתהליך הפרסום בגוגל בשיטת MiniMax.
עסקים שיקבלו ציון נכשל בדו"ח – לא יפורסמו בגוגל, לפחות לא ע"י חברתנו, לצערנו הרב.
כחברת פרסום בגוגל, האחריות שלנו היא לשמור על כספכם, ולמנוע נזקים כלכליים אפשריים.
כגורם המקצועי המייעץ לכם, אנחנו מייחסים את המשקל המירבי על קבלת ההחלטה האם לפרסם בגוגל או לא, מתוך ההבנה שהשקעה לא נכונה בפרסום, יכולה להסב נזק רב, לכן בחרנו בסינון הקפדני ביותר, שיבטיח את הסיכון המינימלי ביותר.
לצורך כך, שיטת "MiniMax" כוללת מנגנון סינון שמורכב מ-25 פרמטרים שצברנו עם הזמן, אשר מסנן באופן הקפדני ביותר מי הם העסקים המתאימים ביותר לפרסום בגוגל, וסיכויי ההצלחה שלהם הם הגבוהים ביותר.
חלק מתוך 25 הפרמטרים הנכללים ב"דו"ח הערכה רחבה":
- ממוצע העסקה שלכם.
- ניסיון ומוניטין העסק שלכם.
- מחיר לקליק (עלות עבור לחיצה על מודעת גוגל).
- תחרותיות בענף (רמת התחרותיות בין המתחרים בגוגל).
- זדוניות בענף (היתכנות להקלקות שוו של מתחרים על מנת לפגוע בתקציב היומי שלכם).
- גוגל כמקור מידע במקום מקור רכישה (האם גולשים נכנסים לגוגל כדיי לקבל מידע בלבד, או לצרוך שירות).
מינימום הוצאות בדרך לתוצאות - משלמים רק על תקציב פרסום עד שיש תוצאות.
בשיטת "MiniMax", העקרון השני הוא מינימום הוצאות ראשוניות עד להוכחת תוצאות.
והכוונה היא ליצור כמה שפחות הוצאות בדרך לתוצאות.
טל, איך זה עובד – הלכה למעשה?
בתקופת הניסיון הראשונית בין 14 ל-30 ימים, אנחנו מאפשרים לכם להכנס לפרסום בהשקעה של תקציב פרסום בלבד, ללא כל עלות נוספת, זו כדיי לבחון את כדאיות הפרסום ללא כניסה להוצאות ראשוניות גבוהות. ובכך, אנחנו יוצרים מינימום סיכון.
בשיטת "MiniMax", אתם לא נדרשים לשלם על הקמת נכסי פרסום (הקמת קמפיינים, דפי נחיתה, בריפים ומחקרים פרסומיים) שיכול להיות שלא יניבו תוצאות כלל, אלא אתם משלמים על תוצאות חיוביות בלבד.
כפשוטו, רוב סוכנויות הפרסום פועלות כך:
- מחתימות אתכם על חוזה שמבטיח את השכר החודשי שלהן, גם במקרה של כישלון פרסומי.
- משתמשות בתקציב שאתם משקיעים וסופגים.
- מקבלות את השכר בכל מקרה, ללא תלות בתוצאות.
- כאשר אין תוצאות, הן נשארות רווחיות, וקופצות ללקוח הבא.
- אתם סופגים 100%. גם את מימון התקציב, וגם את מימון הכישלון של חברת הפרסום (צריכת שירות שלא צלח, ואף הזיק).
בשיטת "MiniMax" אנחנו מאמינים שסיכוני הפרסום צריכים להתחלק בין חברת הפרסום לבין הלקוח:
"הסיכון שלנו" כנותני שירותים, הוא בזמן היקר של מחקר והקמת נכסי פרסום.
"הסיכון שלכם" כמשקיעים בפרסום, הוא תקציב הפרסום שלכם.
למה שתשלמו לחברת פרסום כאשר ישנו כישלון? חברת הפרסום תקבל את שכרה המלא בין אם הפרסום הוא כושל או מצליח, ובמקרה הגרוע של חברת הפרסום, אתם תבחרו לעזוב, והיא תעבור ללקוח הבא, ללא שריטה, ללא חור בכיס. למה אתם צריכים לממן את הכישלון של חברת הפרסום? בשיטת "MiniMax" כבר לא.
בשיטת "MiniMax" הסיכון הוא הדדי, ולשני הצדדים יש אינטרס שהדברים יעבדו – מודל פרסום חלומי ומנצח.
ניהול וגידור הסיכון באופן המקסימלי - ע"י בחינת אפקטיביות הפרסום תוך 14 יום.
כאשר מפרסמים בגוגל, הפרסום מקבל חשיפה נרחבת כבר במהלך 72 השעות הראשונות. במהלך 14 הימים הראשונים של הפרסום, ניתן לקבוע האם הפרסום מניב תוצאות ראויות או לא בזמן קצר, ולקבל החלטה מושכלת האם להמשיך את הפעילות, או לגדר אותה בזמן.
בשיטת "MiniMax", אתם לא משלמים על הקמת נכסי הפרסום, ולא משלמים על 14 ימי הניסיון, אלא משלמים רק על תקציב הפרסום בלבד – כך שהסיכון המקסימלי שלכם בשיטת "MiniMax" הוא תקציב פרסום של 14 ימי פרסום בסה"כ.
כפשוטו, רוב סוכנויות הפרסום מחייבות אתכם באלפי שקלים עוד לפני שקיבלתם תוצאות:
- תשלום על ההקמת קמפיינים ונכסים דיגיטליים – עלות משתנה של אלפי שקלים.
- תשלום ריטיינר חודשי עוד לפני שהקמפיין הוכיח רווחיות.
בשיטת "MiniMax" אנו פועלים אחרת, ומאפשרים לכם להיכנס לתחום הפרסום בגוגל ולבחון את האפקטיביות שלו במקסימום גידור סיכונים.
מדידת החזר השקעה מדויק: לדעת כמה כסף הפרסום הכניס במדויק בכל חודש.
בשיטת "MiniMax" אנחנו מודדים את החזר ההשקה מהפרסום שלכם בגוגל, והלכה למעשה – מודדים כמה כסף הפרסום שלכם הכניס במדויק בעזרת טבלה ידנית, או מערכת CRM חיצונית. מדידה שמאפשרת לכם כמנהלים להסתכל על דו"ח פשוט, שמסכם – כמה כמה כסף יצא, וכמה נכנס מהפרסום שלכם החודש. כך תוכלו לקבל החלטות חכמות יותר המבוססות על נתונים.
בנוסף, בשיטת "MiniMax" רצוננו מהבסיס הוא למקסם תקציבים ותוצאות, לכן פיתחנו שיטה ייחודית לייעול מקסימלי של תקציב הפרסום, בשיטה זו, אנחנו מודדים את החזר ההשקעה לא רק ברמת החשבון הכללי (תקציב חודשי מול החזר השקעה), אלא אנו מקבלים במערכת נתונים כמו:
- איזו מודעה מבין 10 המודעות שלכם הכניסה הכי הרבה כסף בסוף החודש? ועליה צריך להתביית תקציבית בחודש הבא?
- מהן מילות המפתח (הביטויים שבעזרתם מצאו אתכם בגוגל) שהם הרווחיים ביותר?
אנחנו מוצאים את הנכסים הרווחיים ביותר (מודעות, מילות מפתח ועוד), ומנתבים אליהם את התקציב החודשי, וכך מגיעים לרווחיות גבוהה יותר בחודש הבא.
מקסימום ניהול ובקרה: בקרה וניהול יומית קבועה - כחוק הנכלל תחת הסכם השירות.
מקסימום תקשורת – בשיטת "MiniMax", התקשורת היומית הינה חובה, ואף מעוגנת תחת הסכם ההתקשרות שלנו (מה שאומר שמחובתינו לנהל את הקמפיינים שלכם ולדווח לכם ברמה היומית אחת ליום, לכל הפחות).
מעבר לניהול החשבון, התקשורת היומית – עוזרת לנו לגשר בין מה שקורה אצלכם בשטח, לבין נתוני הפרסום שאנחנו מקבלים בפועל ובכך – להסיק תובנות טובות יותר לגבי ניהול ההמשך של הפרסום שלכם.
בעזרת התקשורת היומית אנחנו:
א. מדווחים לכם על כל פעולה שהתרחשה בחשבון שלכם – כך שתהיו מודעים ורגועים בנוגע לניהול החשבון, ולא תצטרכו לנחש האם איש הפרסום שלכם קם הבוקר או שהוא עדיין ישן.
ב. מבינים את האופי של הלידים המתקבלים: האם הלידים שאתם מקבלים רלוונטיים לתחום העיסוק המדויק שלכם? האם הם מחפשים מחיר זול בלבד? או שהם איכותיים מתקשרים כי הם מחפשים מוצר איכותי לטווח ארוך ורוצים לקנות דווקא מכם? כך אנחנו יודעים ולחדד ולהתאים את מסרי הפרסום, מילות המפתח, וסוג הקהל, שכידוע – משפיעים על סוג הלידים המתקבל.
אז למה בקרות יומיות כחובה? כי אנחנו מאמינים שעסק המשקיע מכספו על פרסום, ועושה זאת בסיוענו או בסיוע כל סוכנות פרסום אחרת, צריך ואף חייב כתנאי להצלחת הפרסום לקבל תקשורת ויחס ברמה היומית, וכמה שידרש לכך.
בכנות, אנחנו יודעים שזה לא תמיד קורה, ובהמון מקרים התקשורת מגיעה מצד הלקוח, שמנסה לעורר את הדאגה לפרסום שלו ולמצבו.
תקשורת יומית – איך זה נראה בפועל: קבוצת וואטסאפ משותפת בה ישלחו:
- דיווח על תמונת המצב בקמפיין בכמה מילים ברמה היומית.
- דיווח שאכן בוצעו הבקרה והניהול היומיים.
- לשאול איך היה היום: אילו פניות היו, מה היה נושא הפניה, והכל במטרה במטרה להסיק תובנות: ולחדד את איכות הפרסום והלידים.
המלצות
המלצות
טל מזרחי
היי חברים, בקרת הקמפיינים בוצעה להיום! אנחנו במצב מעולה!
את/ה
תודה טל! אחלה יום.
ומה אתכם?
האם אתם מודעים לכמות הפעמים השבועית שבוצעו בקרות ותחזוקה בחשבון שלכם? איך ניתן לקבל וודאות בנושא?
בקרה יומית היא הדרך היחידה לקבלת וודאות
שהניהול מבצע באופן המיטבי, ותקציב הפרסום שלכם אכן מנוהל וממוטב ברמה היומית.
בסוכנות פרסום “רגילה”, אין וודאות על כמות הפעמים השבועית שנכנסו לחשבון שלכם וניהלו את התקציב שלכם.
להבדיל מכך, בשיטת "מינימקס" ישנה התחייבות חוזית לבקרה ודיווח ברמה היומית.
מה קורה כאשר לא מבצעים בקרה יומית?
כאשר מנהלים את החשבון והתקציב שלכם ברמה היומית – מבצעים מיטוב וייעול של התקציב ומונעים זליגות תקציב שקורות מדיי יום ע"י המערכת. דוגמה לזליגת תקציב קבועה: מערכת הפרסום של גוגל מוסיפה מילות מפתח ברמה היומית, וחושפת את האתר שלכם בחיפושים חדשים בגוגל כל יום. אם לא בוחנים את הרלוונטיות ואת הכדאיות להיחשף באותם הביטויים ברמה היומית, תתבצע זליגה לא מבוקרת של תקציב ברמה היומית.
היתרונות
היחודיים רק לנו
חברה שמתמחה רק בגוגל!
אנחנו מתמחים רק בגוגל, ומפנים אליו את כל תצומת הלב. זה מה שמאפשר לנו להפיק את המיטב מהמערכת ולייצר יותר תוצאות.
שיטה יחודית עם מינימום הוצאות!
אנחנו עובדים בשיטת מינימום הוצאות בדרך לתוצאות – משלמים רק על תקציב פרסום עד שיש תוצאות. לא משלמים על שום דבר אחר מלבד תקציב הפרסום עד שיש תוצאות. כי אנחנו מאמינים שהמוצר שלנו הוא תוצאות, ולא נכסי הפרסום (נכסי פרסום = אתר, מודעה ועוד).
היחידים עם פרוטוקל בקרות יומיות!
אנחנו עובדים תחת פרוטוקול של בקרה ודיווח ברמה היומית (כל יום, תחת סעיף 6 בהסכם ההתקשרות: "מצוינות בשירות" כחובה בשירות).
טל מזרחי
מייסד ומנכ"ל
יוצר שיטת מינימקס, איש שיווק ופרסום בגוגל החל משנת 2019, למד במכללה לניו מדיה מהמרצים הטובים והותיקים בתחום.
יזם וחוקר עצמאי בתחום ההשפעה השלילית של ההתמכרות לרשתות חברתיות. שגם בחייו האישיים נמנע משימוש בהן באופן טוטאלי.
איך זה עובד?
תהליך עבודה שאין שני לו
START
סינון ובחירת העסקים המתאימים ביותר, כדיי לצמצם את רמת הסיכון להפסדים.
סינון העסקים בעלי הפוטנציאל הגבוה ביותר לפרסום בגוגל, מתבצע בעזרת דו"ח הערכה רחבה, פרי פיתוחנו: דו"ח עם 25 פרמטרים, הקובעים את סיכויי ההצלחה שלכם בגוגל. בדו"ח מקבלים ציון נכשל או עובר, שנקבע ע"פ עמידה ברוב הפרטמרים בדו"ח.
אם עברתם אותו בהצלחה – אפשר להמשיך בתהליך הפרסום בגוגל בשיטת מינימקס.
הדו"ח כולל התייחסות למספר פרמטרים:
- ממוצע עסקה גדול יותר מכל ליד שתקבלו: מעלה את הסיכוי שלכם להצליח בגוגל.
- איכות הפניות הצפויות להתקבל מגוגל – האם גוגל יכול לגייס לידים רלוונטיים בתחום זה?
עסקים שיקבלו ציון נכשל בדו"ח – לא יפורסמו בגוגל ע"י חברתנו, לצערנו הרב.
לאחר שעברתם את הדו"ח, עוברים ל….
בחינת הפרסום ל14-30 ימי ניסיון – ללא עלויות מלבד תקציב פרסום.
עברתם את "דו"ח הערכה הרחבה" בהצלחה? ברכות! העסק שלכם בעל פוטנציאל גבוה להשגת תוצאות בגוגל.
ברוכים הבאים לשלב בחינת הפרסום במינימום סיכון:
עם שיטת "מינימקס" מתחילים לפרסם ללא תשלום על הקמת קמפיינים, דפי נחיתה ומחקר – משלמים רק על תקציב פרסום למשך מספר ימי הבחינה – וזהו סך הסיכון שלכם – מינימלי, נכון?
למה שתשלמו עלויות הקמה על נכסי פרסום לפני שהם הוכיחו את עצמם ברווחיות ותוצאות?
בענף שבו פרסום הוא הוצאה לא ודאית, אתם נדרשים לשלם אלפי שקלים עוד לפני שהתוצאות מגיעות בעבור עלויות ההקמה.
חברות הפרסום לא מפסידות או מסכנות כסף במקרים של כישלון פרסומי – הם כבר קיבלו עלויות הקמה וריטיינר חודשי – בעוד אתם סופגים הפסדים. אתם תעזבו, והם יגייסו את הלקוח הבא.
בשונה מכך – בשיטת מינימיקס, ישנו איזון בסיכון, אם אתם מפסידים – גם אנחנו מפסידים. כך מובטח שיתוף פעולה הוגן ואינטרס משותף להצלחה, עם מינימום הוצאות בדרך לתוצאות מקסימליות.
תשלום דמי הניהול ועבור נכסים דיגיטלים – רק כשיש תוצאות.
לאחר שיצרנו עבורכם ריווחיות, ואכן הנכסים הדיגיטליים שלכם הוכיחו את עצמם כי הם נכסים דיגיטליים מקצועיים שמניבים בפועל – רק אז תשלמו את התשלום הראשון שלכם: ריטיינר חודשי לאחר 30 ימי פרסום.
לאחר 30 ימים נוספים, בהגעה ל60 ימים – תתחילו לשלם על נכסי הפרסום שהקמנו עבורכם (דפי נחיתה, והקמת מערך פרסומי כמו קמפיינים ועוד) בסכום שאתם כבר אישרתם, שנקבע מראש כאשר חתמנו על ההסכם.
שירות שוטף בקרות ותקשורת יומית קבועה.
בשיטת "מינימקס", התקשורת היומית הינה חובה, ואף מעוגנת תחת הסכם ההתקשרות (מחובתינו לדווח יומית).
התקשורת היומית עוזרת לנו לגשר בין מה שקורה אצלכם בשטח, לבין נתוני הפרסום שאנחנו מקבלים בפועל.
בעזרת התקשורת היומית:
א. אנו מדווחים לכם על כל בפעולה שהתרחשה בחשבון.
ב. אנו מבינים את האופי של הלידים המתקבלים: האם הם מחפשים מחיר זול בלבד? האם הם מתקשרים כי הם מחפשים מוצר איכותי לטווח ארוך? כך אנחנו יודעים ולחדד ולהתאים את מסרי הפרסום, שכידוע משפיעים על סוג הלידים המתקבל.
אנחנו מאמינים שעסק המשקיע מכספו על פרסום, ועושה זאת בסיוע גורם צד 3 האחראי על ניהול המערכת (סוכנות פרסום), צריך ואף חייב כתנאי להצלחת הפרסום לקבל תקשורת ויחס ברמה היומית, וכמה שנדרש לכך.
אנו יודעים שזה לא תמיד קורה, בהמון מקרים התקשורת מגיעה מצד הלקוח, שמנסה לעורר את הדאגה לפרסום שלו ולמצבו.
אצלנו התקשורת היא ברמה היומית, ומגיעה ממנו אליכם. בעל העסק מקבל דיווח יומי בקבוצת הוואטסאפ בנושאים הבאים:
- דיווח על תמונת המצב בקמפיין בכמה מילים ברמה היומית.
- דיווח שאכן בוצעו בקרה וניהול החשבון יומית.
- לשאול איך היה היום, אילו פניות היו, מה היה נושא הפניה, במטרה לחדד את איכות הלידים.
פגישת סיכום חודשית קבועה.
פגישת סיכום חודשית קבועה, כולל צפיה בדוחות החזר השקעה, ניתוח איכות הלידים, שיפורים שוטפים, מיקוד התקציב על נתיבים המניבים החזר השקעה גבוה יותר ועוד.
רווח וצמיחה
כולם מחכים רק לכם! השאירו פרטים ונחזור אליכם
הכירו את שירותי החברה
הכירו את
שירותי החברה
360 מעלות להקמת מערך פרסומי חכם בגוגל.
פרסום במנוע החיפוש של
הפרסום האפקטיבי ביותר לעסק שלכם – הציגו את העסק שלכם בדיוק כאשר מחפשים אתכם בגוגל.
אנחנו מנהלים את הפרסום שלכם בעזרת עקרונות שיטת "מינימקס" – ועוזרים לכם לייצר החזר השקעה מקסימלי עבור תקציב הפרסום שלכם.
פרסום וידאו ומודעות ביוטיוב וברחבי האינטרנט, בעזרת רשת המדיה של
גוגל היא הרבה יותר ממנוע חיפוש! והיא מציעה אפשרויות פרסום מגוונות, שמאפשרות:
- להציג את המודעות שלנו לגולשים שזה עתה יצאו מהאתר שלנו, ולהישאר בתודעה שלהם מדיי יום, עד שיהפכו ללקוחות.
- פרסום ביותר מ2 מיליון אתרים ברחבי העולם, עם יכולת הגעה ל-90% ממשתמשי האינטרנט! ניתן לבחור באילו אתרים להופיע, כמו Ynet, רשת 13, עכשיו 14, וואלה! ספורט 5 ועוד.
- גוגל היא הבעלים של יוטיוב, וזה מאפשר לנו לייצר מערכי שיווק שמשלבים גם וידאו לגולשי יוטיוב, דרך מערכת הפרסום של גוגל. ניתן לבחור לאילו גולשים אנחנו רוצים להופיע, בעזרת בחירה בהופעה לפני סרטונים ספציפיים.
אתרים עם אפקט ה"WOW" – בניית אתרים לפרסום בגוגל.
לאתר שלכם יש חלק אינטגרלי בהצלחת הפרסום, ועליו להיות:
- מדויק בתוכנו – רלוונטי לקהל היעד/מייצר לעסק תדמית מקצועית/מדויק במסרים ובהצעות שלו.
- נוח ומהיר לשימוש!
- WOW – מרגש, מעניין, יצירתי, לספק Show!
אנחנו בונים לכם אתרים שמעבירים את החוויה הזו בדרכים ויזואליות-יצירתית, וטקסט מדויק. ההגדרה המדויקת לכך היא אתרים עם אפקט ה"WOW".
אתרים שמעבירים את שפת המותג גם טקטואלית וגם ויזאולית. אתרים שכאשר צופים בהם, מתרשמים ואומרים בלב "וואו, לאן הגעתי? מעניין".
נציגה אוטומטית (צא’ט-בוט) למענה אוטומטי תחכה להם באתר ובוואטסאפ.
הכירו את העוזרת החכמה של מערך הדיגיטל שלכם בגוגל!
ALEXA היא צא'ט בוט חכם עם אפשרות לביסוס על AI, המסוגל לפתח שיחה אוטומטית עם הלקוחות שלכם דרך Whatsapp וגם ישירות מאתר האינטרנט שלכם.
ALEXA תפתח שיחה עם גולשים הנכנסים לאתר שלכם, תענה על שאלות, תברר את צרכיהם, תסנן אותם בהתאם, ואפילו תמליץ להם להשאיר פרטי קשר בזמן המתאים. הפרטים המתקבלים כבר ישלחו אליכם להמשך טיפול.
בעזרת המענה המיידי, ALEXA עוזרת לכם לתפוס את הלידים בזמן. כידוע, בעולם הפרסום בגוגל וככלל – מהירות החזרה ללידים היא אחד הגורמים הקריטיים להתקדמות חיובית עם הליד (מתעניין שהשאיר פרטים) אל עבר העסקה. כאשר אנחנו לא מתייחסים ללקוחות מתעניינים במהירות – הם יתעניינו גם אצל המתחרים שלנו, ומי שיתייחס אליהם מהר יותר – ינצח. ALEXA עוזרת לכם לנצח עוד לפני שהמשחק התחיל.
מערכת CRM שעוזרת למדוד החזר השקעה מפרסום בגוגל – עם פיצ׳ר מיוחד שפיתחנו.
חשיבות שילוב מערכת CRM במערך הפרסום בגוגל נמצא בגדר חובה, מכיוון שמערכת זו היא הדרך היחידה לדעת את נתוני הרווחיות או אי הרווחיות של הקמפיין, ובכך לקבל החלטות מבוססות בנוגע לפרסום שלנו.אך למרות זאת לא מעט עסקים בוחרים לוותר על שילוב מערכת זו בעסק גם כאשר הם מפרסמים בגוגל.
מערכת CRM סטנדרטית תמדוד את החזר ההשקעה ברמת החשבון בלבד.
הטכנולוגיה שלנו מאפשרת למדוד את החזר ההשקעה ברמת המודעות! ולהשתמש בנתון הזה כדיי לבצע אופטימיזציית קמפיינים.
מפרסמים בגוגל תחת יסודות השיווק והפרסום.
כשמפרסמים בגוגל – יסודות השיווק והפרסום הם גורם מכריע נוסף, לצד יכולות השליטה במערכת הפרסום עצמה.
שיווק ופרסום הם צורת החשיבה שלנו והבסיס כל פעולה.
אנחנו יוצרים בידול פרסומי ושיווקי, ודוחקים כל עסק לבדל ולהבליט את עצמו. אנחנו אוהבים ליצור קונספט שיווקי מבודל מ-0.
אנחנו מדברים חופשי אסטרטגיות, בניית תדמית, דיוק מסרים, וכתיבה שיווקית זה הבסיס שלנו.
או בקצרה, שירות 360°
ליצרת מערך פרסומי חכם בגוגל.