סוכנות קטנה וחמה לפרסום ב  

סוכנות קטנה וחמה
לפרסום ב  

יחס אישי עם תקשורת תמידית -  קבוצת ווטאסטפ משותפת - בקרה ודיווח כל יום -  סוכנות אישית ומצומצמת -  הסוכנות החמה שלכם

יחס אישי עם תקשורת תמידית -  קבוצת ווטאסטפ משותפת - בקרה ודיווח כל יום -  סוכנות אישית ומצומצמת -  הסוכנות החמה שלכם.

תוצאות הקמפיינים שלנו בגוגל.

המלצות

המלצות

בקרות יומיות!

התחייבות לביצוע בקרת חשבון הפרסום, ודיווח שוטף בכל יום!

טל מזרחי
היי חברים, בקרת הקמפיינים בוצעה להיום! אנחנו במצב מעולה!

את/ה
תודה טל! אחלה יום.

ומה אתכם?

האם אתם מודעים לכמות הפעמים השבועית שבוצעו בקרות ותחזוקה בחשבון שלכם? איך ניתן לקבל וודאות בנושא?

בקרה יומית היא הדרך היחידה לקבלת וודאות

שהניהול מבצע באופן המיטבי, ותקציב הפרסום שלכם אכן מנוהל וממוטב ברמה היומית.

בסוכנות פרסום “רגילה”, אין וודאות על כמות הפעמים השבועית שנכנסו לחשבון שלכם וניהלו את התקציב שלכם.
להבדיל מכך, בשיטת "מינימקס" ישנה התחייבות חוזית לבקרה ודיווח ברמה היומית.

מה קורה כאשר לא מבצעים בקרה יומית?

כאשר מנהלים את החשבון והתקציב שלכם ברמה היומית – מבצעים מיטוב וייעול של התקציב ומונעים זליגות תקציב שקורות מדיי יום ע"י המערכת. דוגמה לזליגת תקציב קבועה: מערכת הפרסום של גוגל מוסיפה מילות מפתח ברמה היומית, וחושפת את האתר שלכם בחיפושים חדשים בגוגל כל יום. אם לא בוחנים את הרלוונטיות ואת הכדאיות להיחשף באותם הביטויים ברמה היומית, תתבצע זליגה לא מבוקרת של תקציב ברמה היומית.

היתרונות
היחודיים רק לנו

חברה שמתמחה רק בגוגל!

אנחנו מתמחים רק בגוגל, ומפנים אליו את כל תצומת הלב. זה מה שמאפשר לנו להפיק את המיטב מהמערכת ולייצר יותר תוצאות.

היחידים עם פרוטוקל בקרות יומיות!

אנחנו עובדים תחת פרוטוקול של בקרה ודיווח ברמה היומית (כל יום, תחת סעיף 6 בהסכם ההתקשרות: "מצוינות בשירות" כחובה בשירות).

טל מזרחי

מייסד

למדתי שיווק ופרסום בעידן הדיגיטלי ב"מכללה לניו מדיה תל אביב", בהכשרה הכוללת 920 שעות אקדמיות.

עסק הפרסום בגוגל מלווה אותי 4 שנים, וכלל תקציבי הפרסום שהופקדו בידי עברו את מיליון השקלים.

פרסום בגוגל היא אחריות כבדה, מכיוון שמדובר בניהול והשבחת כספים. לכן בחרתי לעבוד במודל של מספר לקוחות מצומצם, על מנת לספק את היחס האישי הדרוש לניהול מיטבי של הפרסום והתקציב שלכם.

העסק הזה לא נועד להפוך אותי למיליונר – אלא לפרנס אותי בכבוד ולתת שירות אישי ואחראי.

מחכה לכם!
השאירו פרטים ואחזור אליכם

שירותי החברה

שירותי החברה

360 מעלות להקמת מערך פרסומי חכם בגוגל.

פרסום במנוע החיפוש של

הפרסום האפקטיבי ביותר לעסק שלכם – הציגו את העסק שלכם בדיוק כאשר מחפשים אתכם בגוגל.

אנחנו מנהלים את הפרסום שלכם בעזרת עקרונות שיטת "מינימקס" – ועוזרים לכם לייצר החזר השקעה מקסימלי עבור תקציב הפרסום שלכם.

פרסום וידאו ומודעות ביוטיוב וברחבי האינטרנט, בעזרת רשת המדיה של

גוגל היא הרבה יותר ממנוע חיפוש! והיא מציעה אפשרויות פרסום מגוונות, שמאפשרות:

  1. להציג את המודעות שלנו לגולשים שזה עתה יצאו מהאתר שלנו, ולהישאר בתודעה שלהם מדיי יום, עד שיהפכו ללקוחות.
  2. פרסום ביותר מ2 מיליון אתרים ברחבי העולם, עם יכולת הגעה ל-90% ממשתמשי האינטרנט! ניתן לבחור באילו אתרים להופיע, כמו Ynet, רשת 13, עכשיו 14, וואלה! ספורט 5 ועוד.
  3. גוגל היא הבעלים של יוטיוב, וזה מאפשר לנו לייצר מערכי שיווק שמשלבים גם וידאו לגולשי יוטיוב, דרך מערכת הפרסום של גוגל. ניתן לבחור לאילו גולשים אנחנו רוצים להופיע, בעזרת בחירה בהופעה לפני סרטונים ספציפיים.

אתרים עם אפקט ה"WOW" –  בניית אתרים לפרסום בגוגל.

לאתר שלכם יש חלק אינטגרלי בהצלחת הפרסום, ועליו להיות:

  1. מדויק בתוכנו – רלוונטי לקהל היעד/מייצר לעסק תדמית מקצועית/מדויק במסרים ובהצעות שלו.
  2. נוח ומהיר לשימוש!
  3. WOW – מרגש, מעניין, יצירתי, לספק Show!


אנחנו בונים לכם אתרים שמעבירים את החוויה הזו בדרכים ויזואליות-יצירתית, וטקסט מדויק. ההגדרה המדויקת לכך היא אתרים עם אפקט ה"WOW".

אתרים שמעבירים את שפת המותג גם טקטואלית וגם ויזאולית. אתרים שכאשר צופים בהם, מתרשמים ואומרים בלב "וואו, לאן הגעתי? מעניין".

נציגה אוטומטית (צא’ט-בוט) למענה אוטומטי תחכה להם באתר ובוואטסאפ.

הכירו את העוזרת החכמה של מערך הדיגיטל שלכם בגוגל!

ALEXA היא צא'ט בוט חכם עם אפשרות לביסוס על AI, המסוגל לפתח שיחה אוטומטית עם הלקוחות שלכם דרך Whatsapp וגם ישירות מאתר האינטרנט שלכם.

ALEXA תפתח שיחה עם גולשים הנכנסים לאתר שלכם, תענה על שאלות, תברר את צרכיהם, תסנן אותם בהתאם, ואפילו תמליץ להם להשאיר פרטי קשר בזמן המתאים. הפרטים המתקבלים כבר ישלחו אליכם להמשך טיפול.

בעזרת המענה המיידי, ALEXA עוזרת לכם לתפוס את הלידים בזמן. כידוע, בעולם הפרסום בגוגל וככלל – מהירות החזרה ללידים היא אחד הגורמים הקריטיים להתקדמות חיובית עם הליד (מתעניין שהשאיר פרטים) אל עבר העסקה. כאשר אנחנו לא מתייחסים ללקוחות מתעניינים במהירות – הם יתעניינו גם אצל המתחרים שלנו, ומי שיתייחס אליהם מהר יותר – ינצח. ALEXA עוזרת לכם לנצח עוד לפני שהמשחק התחיל.

מערכת CRM שעוזרת למדוד החזר השקעה מפרסום בגוגל – עם פיצ׳ר מיוחד שפיתחנו.

חשיבות שילוב ‏מערכת CRM ‏במערך הפרסום בגוגל ‏נמצא בגדר חובה, מכיוון שמערכת זו היא הדרך היחידה לדעת את נתוני הרווחיות או אי הרווחיות של הקמפיין, ובכך לקבל החלטות מבוססות בנוגע לפרסום שלנו.אך ‏למרות זאת לא מעט עסקים בוחרים לוותר על שילוב מערכת זו בעסק גם כאשר הם מפרסמים בגוגל.

מערכת CRM סטנדרטית תמדוד את החזר ההשקעה ברמת החשבון בלבד.

הטכנולוגיה שלנו מאפשרת למדוד את החזר ההשקעה ברמת המודעות! ולהשתמש בנתון הזה כדיי לבצע אופטימיזציית קמפיינים.

מפרסמים בגוגל תחת יסודות השיווק והפרסום.

כשמפרסמים בגוגל – יסודות השיווק והפרסום הם גורם מכריע נוסף, לצד יכולות השליטה במערכת הפרסום עצמה.

שיווק ופרסום הם צורת החשיבה שלנו והבסיס כל פעולה.

אנחנו יוצרים בידול פרסומי ושיווקי, ודוחקים כל עסק לבדל ולהבליט את עצמו. אנחנו אוהבים ליצור קונספט שיווקי מבודל מ-0.

אנחנו מדברים חופשי אסטרטגיות, בניית תדמית, דיוק מסרים, וכתיבה שיווקית זה הבסיס שלנו.

או בקצרה, שירות 360°
ליצרת מערך פרסומי חכם בגוגל.